.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدوديت های ترافيكی پنج روزه در جاده های شمال
محدودیت های ترافیکی از صبح امروز در جاده های مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 امروز، فردا، جمعه، شنبه و يكشنبه از تهران به آمل و بالعكس ممنوع می باشد.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین آمد و شد خودروهای سبک نیز در جاده هراز با محدودیت هایی همراه است، افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 يكشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسك به سمت تهران يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان گفت: تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 8 تا 22 امروز جمعه و یک شنبه در جاده سوادکوه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلرها از محور هراز نیز کماکان ممنوع می باشد .

سرهنگ خسرویان در خصوص محدودیت های تردد خودروهای سواری نیز گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 امروز از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همین روز از كرج به سمت مرزن آباد يكطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز يكشنبه نیز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 170 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سیکلت ها نیز بجز موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری از ساعت12 امروز تا ساعت 6 بامداد روز دوشنبه از محورهای كرج – چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع می باشد.

سرهنگ خسرویان گفت: ترافیک اکنون در جاده های مازندران روان و عادی و شرائط جوی جاده ها نیز تمام ابری مستعد بارش باران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.